De verbindende kracht van content marketing

 

Wie heeft er, op Coolblue na, wel eens bij stilgestaan dat content de interne organisatie tot eenheid kan smeden?

Lees verder →

Topics: contentologie, DNA

Fake news, een trending content strategie

Fake nieuws is een beproefd concept om mensen te beïnvloeden. Bij uitstek geschikt voor bedrijven en regeringsleiders. 

Lees verder →

Topics: content strategie, fake nieuws

Het resultaat van een sterk merkverhaal

 

Een sterk merkverhaal geeft richting aan een organisatie. En dat is dan nog het minst sexy resultaat. 

Lees verder →

Topics: merkverhaal, Onderscheidend vermogen

Wat is een Merkverhaal?

Een merkverhaal verenigt alles waar een organisatie voor staat en waarmee ze zich onderscheidt. Het verhaal is het kompas van een onderneming.

Lees verder →

Topics: merkverhaal, DNA

Is jouw mission statement aantrekkelijk genoeg?

De kracht van een missie wordt onderschat. Medewerkers vinden het fijn om een doel te realiseren. 

Lees verder →

Topics: Missie, mission statement

El Contento goes KNAK.

El Contento heet vanaf nu Knak Amsterdam. We zijn namelijk een samenwerking aangegaan met de Zweedse creative agency Knak.

Lees verder →

Topics: contentology, DNA

Google domineert het wereldwijde web

Google domineert het zoekmachine-landschap in Nederland en dat is best een dingetje.

Lees verder →

Topics: content, Google, zoekmachine

Is jouw merk de held of een gids?

In alle heroïsche verhalen, komt de held wel een keer in de problemen. En wie verschijnt er dan in beeld? 

Lees verder →

Topics: merkverhaal, Missie